01   Aktualności
02   Informacje ogólne
03   Konferencje i seminaria
04   Konkursy, targi, misje
05   Regionalna Instytucja Finansująca
06   Granty na badania i innowacje
07   Projekt Enterprise Europe Network
08   Doradztwo gospodarcze
09   Pożyczki
10   Poręczenia kredytowe
11   Inwestycje kapitałowe
12   Szkolenia i doradztwo personalne
13   Energia odnawialna
14   Konsulat Honorowy Finlandii
15   Startuj w Biznesie
16   Projekt SUPER
17   Projekty zakończone
18   Lokale do wynajęcia
19   Zaprzyjaźnione strony
20   Wyszukiwanie zaawansowane
21   Pomoc/Cookies
22   Wyślij mail
23   Subskrypcja biuletynu
24   Przetargi


 

 



PODLASKA FUNDACJA ROZWOJU REGIONALNEGO

Polski » Konkursy, targi, misje » Archiwum 2004
 
 
Ruszyła VI Edycja Konkursu Promocyjnego LIDER RYNKU-EURO LEADER 2005 2004/12/10

Konkurs Promocyjny LIDER RYNKU opiera się na zasadach rywalizacji. Liderzy wyłaniani są metodą porównawczą konkurencyjnych zgłoszeń. Jest to najbardziej właściwa i obiektywna forma wyłaniania najlepszych na rynku polskim firm, produktów i usług.

Jest on oparty na zasadach rywalizacji konkurencyjnych zgłoszeń i organizowany jest pod kątem promocji krajowej i europejskiej w warunkach poszerzonej Unii Europejskiej i rynku Europy. Firmy polskie spotykają się z coraz ostrzejszą konkurencję rynkową. Aby utrzymać pozycję na rynku trzeba tej konkurencji sprostać. Niezbędnym staje się pełniejsze wykorzystanie wszelkich, będących w dyspozycji firmy atutów rynkowych. Konkurs ten pozwala lepiej wykorzystać atuty lidera, dostarczając skutecznych narzędzi marketingu, promocji i reklamy. Znak Promocyjny stał się rozpoznawalnym na rynku polskim symbolem jakości produktu i wartości marki.

 
 
Zaproszenie do udziału w targach kooperacyjnych branży drzewnej 2004/11/09
W dniach 3-5 marca 2005 roku w Grazu (Austria) odbędą się targi kooperacyjne PAVE organizowane w ramach współfinansowanego przez Komisję Europejską projektu PROMISE. W targach weźmie udział ponad 250 firm z branży drzewnej z kilkunastu krajów europejskich, m.in. Austrii, Belgii, Danii, Estonii, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Litwy, Łotwy, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwecji , Węgier, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.
 
 
XV Edycja Konkursu „Teraz Polska” 2004/10/27

Rozpoczyna się XV edycja konkursu „Teraz Polska”. Zadaniem konkursu jest wyłonienie grupy najlepszych przedsiębiorstw, które dzięki walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym swoich wyrobów i usług są lub mogą stać się wzorem dla innych. Godło „Teraz Polska” przez wiele lat funkcjonowania na rynku stało się symbolem najwyższej jakości produktów i usług.

 
 
Eurokonkurs społeczno-gospodarczy "Przyjaciel Europy" 2004/10/04

Eurokonkurs społeczno-gospodarczy "Przyjaciel Europy" jest otwartym konkursem przygotowywanym przez proeuropejską organizację społeczną - Stowarzyszenie PRO EUROPA, w celu wyróżnienia osób i podmiotów gospodarczych, które poprzez swój wkład społeczny, gospodarczy lub polityczny w szeroko pojęty proces integracji europejskiej przyczyniają się do przyspieszenia pozytywnych zmian w polskim życiu społeczno-politycznym, modernizacji polskiej gospodarki - w tym rolnictwa, upowszechniania zachowań proekologicznych, a w efekcie do podwyższania stopy życiowej Polaków. Pragniemy docenić i promować tych, którzy swoją działalnością wpływają na wizerunek Polski w Europie. Najważniejszym kryterium konkursowym jest wkład kandydata w życie społeczne ze szczególnym uwzględnieniem działalności proeuropejskiej.

 
 
Międzynarodowe Targi Marketingu Owocowo-Warzywnego „Fruit Logistica 2005” w Berlinie 2004/08/03

Międzynarodowe Targi marketingu Owocowo-Warzywnego„Fruit Logistica 2005” — to specjalistyczne targi branży związanej z handlem owocami i warzywami w Niemczech skierowane przede wszystkim do osób zajmujących się hurtowym obrotem warzyw i owoców. Owoce i warzywa należą do bardzo wrażliwych, świeżych towarów, w odniesieniu do których spełnione muszą być ściśle określone wymogi z zakresu zarządzania logistycznego. Z tego względu targi Fruit Logistica poświęcone są nie tylko samym produktom, ale również i technicznemu know how niezbędnemu dla potrzeb logistyki. Innym istotnym aspektem imprezy jest przechowywanie warzyw i owoców w punktach sprzedaży detalicznej Wystawę odwiedza kilkaset tysięcy ludzi — w roku 2004 było to 22.116 zwiedzających. (40% więcej w stosunku do roku ubiegłego) z 80 krajów.

 
 
Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego "Grune Woche" 2005 2004/08/03

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna „GROMADA” Region Zachodni w Poznaniu, Regionalna Wielkopolska Izba Rolno-Przemysłowa oraz Wielkopolskie Centrum Międzyregionalnej Współpracy Gospodarczej działające przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego zapraszają do wzięcia udziału w Międzynarodowych Targach Przemysłu Spożywczego „Grüne Woche” , które odbędą się w Berlinie w dniach 21-30 stycznia 2005.

Międzynarodowe Targi „Grüne Woche” to największe i najważniejsze targi branży spożywczej, rolnej i ogrodniczej w Niemczech. Pełnią funkcję instrumentu marketingowego pozwalającego zaprezentować ofertę eksportową, przeprowadzić test rynkowy oferowanych wyrobów, w tym nowo wprowadzanych na rynek.

 
AMBASADOR BIZNESU
Archiwum 2017
Archiwum 2016
Archiwum 2015
Archiwum 2014
Archiwum 2013
Archiwum 2012
Archiwum 2011
Archiwum 2010
Archiwum 2009
Archiwum 2008
Archiwum 2007
Archiwum 2006
Archiwum 2005
Archiwum 2004

 
   

Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego | ul. Starobojarska 15 | 15-073 Białystok | tel: +48 85 740 86 83 | fax: +48 85 740 86 85
e-mail: pfrr@pfrr.pl | WWW: www.pfrr.pl | NIP: 542-10-07-427 | REGON: 050309431
KRS: 0000051191 | Sąd Rejonowy w Białymstoku | XII Wydział Gospodarczy KRS